بسیج خاتم الانبیاء(ص) خمینی شهر

وبلاگ فرهنگی،مذهبی پایگاه بسیج خاتم الانبیاء(ص) مسجد ملاحیدرعلی خمینی شهر

بسیج خاتم الانبیاء(ص) خمینی شهر

وبلاگ فرهنگی،مذهبی پایگاه بسیج خاتم الانبیاء(ص) مسجد ملاحیدرعلی خمینی شهر

کتاب های الکترونیکی

دوشنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۲، ۱۲:۳۳ ب.ظ


**برای مشاهده کتاب ها پس از دانلود فایل start.html را اجرا کنید**


کامل الزیاره  543 kb  

کتاب حاضر از تالیفات ابن قولویه رحمه الله علیه بوده که به تصدیق ارباب فن از بهترین مسفوراتى است که در باره توسّل و تقرّب جستن به درگاه حقّ عزّ و جلّ با ذکر مصائب و گریستن بر مظلومیّت‏هاى عزیزترین موجودات نزد خداوند تبارک و تعالى یعنى معصومین علیهم السّلام بالاخص حضرت سیّد الشهداء سلام اللّه علیه برشته تحریر درآمده است.


آداب باطنی و اسرار معنوی نماز  72 kb

کتاب شریف آداب باطنی و اسرار معنوی نماز توسط معاونت فرهنگی - ستاد اقامه نماز نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها تهیه و تنظیم گردیده است. این اثر که شامل گزیده‏اى از کتاب آداب الصلوة امام خمینى و اسرار الصلوة ملکى تبریزى قدس سرهما میباشد.


سلوک معنوی (گفتارها و مصاحبه ها و خاطراتی از آیت الله بهاءالدینی ره)  105 kb

 کتاب حاضر که توسط اکبر اسدی جمعآوری گردیده است در بردارنده بیست گفتار، هشت مصاحبه و چند خاطره از آیت الله بهاءالدینی رحمه الله علیه میباشد.


روضه الشهدا  415 kb

کتاب حاضر اثر ملا حسین واعظی کاشفی رحمه الله علیه میباشد که در بیان شرح واقعه عاشورا و شهادت حضرت امام حسین علیه السلام و یارارن با وفای ایشان و به قلمی گیرا و موثر برشته تحریر درآمده است.



این کتاب ارزشمند از برگرفته از گفتارها و نوشتارهای دکتر شهید سید محمد حسینی بهشتی رحمه الله علیه میباشد. این اثر از دو جهت داراى اهمیت است: نخست اینکه مصدر این مباحث عالم دینى روشن بین زمان‏شناسى است که از واقعیتهاى اجتماعى تحلیلى عمیق و درکى گسترده دارد و بر این اساس تلاش مى‏کند تا پاسخ پرسشهاى مطرح در این زمینه‏ها را با مراجعه به منابع و ماخذ اندیشه اسلامى استنباط و استخراج کند و دیگر اینکه راه را براى شناخت بهتر بخشى از ابعاد اندیشه یکى از رهبران انقلاب اسلامى و بنیانگذاران جمهورى اسلامى هموار مى‏سازد.


کتاب شریف از تالیفات میرزا محمد علی مدرسی چهاردهی رحمه الله علیه می باشد. این مجموعه در اسلوب و طریقه خودش، از عالى‏ترین اسلوب‏هاى ادبیات عرب و بالاترین مقاصد دین مبین و دقیق‏ترین اسرار خداشناسى و پیغمبرشناسى و صحیح‏ترین روش براى آموختن علوم اجتماعى و اخلاق و آداب اسلامى است.

دروغ 141 kb
دروغ، گناهى است بزرگ و کلید گناهان مى‏باشد و از نظر ارتکاب، آسان‏ترین گناه است و همه کس در خطر آن، قرار دارد. کتاب حاضر از تالیفات شهید سید رضا صدر رحمه الله علیه میباشد که مولف فاضل در انجام رسالت خود به بیان آثار این رذیله اخلاقی پرداخته است.

کلمه طیبه   567 kb
کتاب حاضر از تالیفات ارزشمند علامه حاج میرزا حسین طبرسى نورى رحمة الله علیه میباشد. مولف محترم در این اثر سعی در ترغیب انسانها در روی آوردن به انفاق و دستگیری از دیگران را داشته و برای این منظور به آیات قرآن کریم و احادیث معصومین علیهم السلام متمسک گردید است.

این کتاب شریف از آثار شهید محراب آیت الله دستغیب رحمه الله علیه میباشد که در این اثر مولف به شرح و تفسیر سوره مبارکه حدید پرداخته است. در اهمیت سوره حدید می توان گفت:
این سوره شریفه مطالب متعدد و متنوع و بسیار جالبى را در بردارد که عمده‏ترین آن آیات ششگانه نخستین آن مى‏باشد که درباره اسماء و صفات و فعال خداوند است و مطابق روایتى که در همین کتاب مى‏خوانید خداوند براى اینکه پاسخى به درخواست طالبین معرفت خودش بدهد سوره توحید و شش آیه نخستین سوره حدید را فرستاد و راستى عالمى معرفت در این آیات نهفته شده که تشنگان خداشناس را سیراب مى‏کند.همچنین آیاتى که مربوط به معاد، قضا و قدر، خشوع براى خدا و غیره مى‏باشد معظم این سوره را تشکیل مى‏دهد.
۹۲/۰۸/۲۰
بسیج خاتم الانبیاء

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی