بسیج خاتم الانبیاء(ص) خمینی شهر

وبلاگ فرهنگی،مذهبی پایگاه بسیج خاتم الانبیاء(ص) مسجد ملاحیدرعلی خمینی شهر

بسیج خاتم الانبیاء(ص) خمینی شهر

وبلاگ فرهنگی،مذهبی پایگاه بسیج خاتم الانبیاء(ص) مسجد ملاحیدرعلی خمینی شهر

دانلود مداحی

يكشنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۲، ۰۵:۱۸ ب.ظ

دانلود مداحی ویژه محرم

حاج محمود کریمی

همه بود و هست من حسین
میمیرم از صدای تو سر میذارم به پای تو
بزم عزا برپا شده در کوچه ها غوغا شده
ای نگاهت روشنای کربلا
میمیرم از صدای تو سر میذارم به پای تو
ای یارا یارا جانا جانا
نگاهم پر از بارونه
ای کشته دور از وطن وای

سید مجید بنی فاطمه

باز این چه شورش است که در خلق عالم است
به اذن و مدد خاق یکتا
سینه زنا بسم الله
صل الله علیک یا ابا عبدلله
صل الله علیک یا ابا عبدلله
نوای یا حسین
به ماه محرم رسیدم
بوی محرمش میاد خیمه و پرچمش میاد

سید مهدی میر داماد

باز میخام مستی کنم بیرق غم بیارید
صلی الله علیک یا أباعبدالله ، بابی انت و امی یا ثارالله
خرابه تار تاره تاریکه بی ستاره
آمده ماه رقیه ، نور نگاه رقیه 
فریاد یا محمدا زینب رسید به کربلا 
ارباب دلم بی قرارته ، چشام عزادارته
ای عمه ببین از سفر آمد پدر من
نیا نیا نیا منو از این خجالت آب نکن

حاج عبدالرضا هلالی

محرم اومد از راه
قسم میدم من تو رو
ای که به عشقت اسیر
با اذن زهرا مادرت
چوبش دهان نوحه گرم را مریض کرد 

کربلایی حمیدرضا علیمی

حسین من آرزومه دوباره بیام کربلا
از داغ زینب عالم شده بیچاره 
بای ذنب من قتلونی یا ثارالله 
بازم داره یه زائر میره واسه زیارت 
از داغ زینب عالم شده بیچاره 
میشود نام تو را با خون نوشت 
وقت وداع دشمن تو کمینه



۹۲/۰۸/۱۹
بسیج خاتم الانبیاء

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی